Garantie geldt alleen voor horloges gekocht op Watchera.nl. Aankopen op afspraak zijn uitgesloten en worden als definitief beschouwd. Vintage horloges gekocht via online marktplaatsen komen niet in aanmerking voor WatchEra's 3 maanden uurwerkgarantie.

NIEUWE HORLOGES - FABRIEKSGARANTIE

Voor gloednieuwe horloges geldt de originele fabrieksgarantie van het horloge. Controleer de beschrijving en neem contact op met een lokale geautoriseerde dealer van het gekochte merk om het probleem te laten oplossen. De duur van de fabrieksgarantie en de regels die van toepassing zijn, verschillen per merk. Als u hulp nodig hebt, neem dan gerust contact met mij op door een e-mail te sturen naar robin@watchera.nl

GEBRUIKTE & VINTAGE HORLOGES - 3 MAANDEN GARANTIE

Ik sta achter de kwaliteit van de horloges die ik verkoop en bied daarom 3 maanden garantie op het uurwerk. Bij WatchEra wordt elk horloge dat in de winkel komt, door mij persoonlijk gecontroleerd of door een van de horlogemakers waarmee ik werk. De garantieperiode begint op de dag dat u het horloge ontvangt.

BELANGRIJK

Garantie is alleen van toepassing op de functionaliteit zoals beschreven en voor het mechanisme van het horloge . De garantie van 3 maanden omvat niet en vervalt door:

  • Waterschade als gevolg van douchen, zwemmen, temperatuurschommelingen of anderszins.
  • Schade aan het binnenmechanisme, het glas, de kast of de band als gevolg van valschade, verkeerd gebruik van het horloge, ongelukken of iets anders dan normaal gebruik.
  • Nadat u het horloge zelf via het glas of de achterkant van de kast heeft geopend of als een externe horlogemaker het horloge heeft laten nakijken.
  • Alle manipulaties, verwisselde onderdelen, aanpassingen of andere handelingen die het horloge hebben veranderd ten opzichte van de manier waarop het op WatchEra.nl is verkocht.

U kunt ook een retourverzoek mailen naar: robin@watchera.nl

GEBREKKIGE GOEDEREN OF ANDERS ZOALS BESCHREVEN

Ik besteed veel zorg aan het voorkomen van defecte of niet-zoals-beschreven gevallen, voornamelijk door elk horloge grondig te beschrijven en af te beelden, ongeacht de prijs. Het is uw verantwoordelijkheid als koper om de beschrijving te lezen en alle afbeeldingen grondig te bekijken, maar aangezien ik ook maar een mens ben, kunnen er soms fouten worden gemaakt.

Wanneer mogelijk zal ik een oplossing vinden en aanbieden in plaats van het horloge terug te sturen. Bijvoorbeeld een compensatie zodat u het horloge lokaal kunt laten repareren of een korting op het aankoopbedrag of toekomstige bedragen voor niet-beschreven - ik geloof dat het vinden van een oplossing die voor alle kopers werkt en u tevreden achterlaat altijd de juiste weg is.

Zodra het horloge is afgeleverd, moet u het zo snel mogelijk inspecteren. op de dag van levering , en informeer mij onmiddellijk indien:

- Het horloge is defect of komt niet overeen met de beschrijving en /of is niet zoals beschreven.

Indien u wenst te claimen dat een van de horloges beschadigd is geleverd of niet aan de beschrijving voldoet, dient u melding te maken van de schade en, indien u na contact hiervoor heeft gekozen/aangeboden, het horloge binnen 14 dagen na levering te retourneren.

TERUGBETALINGSINFORMATIE

Terugbetalingen worden altijd op dezelfde manier verstrekt als de oorspronkelijke betaling en worden uitgegeven zodra de geretourneerde artikelen zijn ontvangen en geïnspecteerd.WatchEra kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verloren pakketten of pakketten als gevolg van de acties van een postbedrijf. Daarom raden we aan om retourpakketten volledig verzekerd te verzenden.

Om uw retourzending te versnellen, raden we u aan de retourorderfunctie in uw account te gebruiken. U kunt dit vinden door in te loggen op uw account rechtsboven, uw bestelling te selecteren en de functie "retourorder" te voltooien. De verzendkosten, verpakking en verzekering voor de retourzending zijn de verantwoordelijkheid van de koper, maar ik zal waar mogelijk helpen met een eerlijke oplossing.

Alle originele garantiepapieren of documentatie die bij het horloge zijn meegeleverd, moeten worden verstrekt. Dit omvat onder andere dozen, boekjes, papieren of andere accessoires.

NEEM CONTACT MET MIJ OP

Neem dan eerst contact met mij op via het contactformulier of stuur ons een e-mail op robin@watchera.nl . Ik geloof dat elk probleem opgelost kan worden en zal ernaar streven om u een eerlijke en goede oplossing te bieden voor u als koper en mij als verkoper.